De nieuwste video vind je hier! Het vierde en laatste interview: Joost in Australie !

vrijdag 2 juli 2010

tickets...check...verzekering..check....

Na eigenlijk het plan meer op de achtergrond te hebben geplaatst, weer naar Australie te gaan...was voor mij de verrassing des te groter toen Steef zei: " Zullen we eind dit jaar anders maar gaan?"
"Hell yeah" dacht ik...maar zei waarschijnlijk meer iets als " Nu moet ik huilen..."
Een paar maanden later en met het gevoel dat ik boe-ken met Australie info heb verslonden, hebben we eindelijk de internationale retourtickets A'dam- Sydney geboekt..en ook de kleinere vluchten die ons van de ene bestemming naar de andere zullen brengen. Nu rest ons nog de laatste details te regelen, zoals huur auto's en ohja....ons huis wat we achterlaten en mijn kat..ook niet onbelangrijk.
Ik heb mezelf voorgenomen (en ook Stefan dus erin meegesleept) dat we braaf gaan bijhouden wat we ondernemen tijdens de reis, maar ook de weg er naar toe. Sowieso voor later wellicht een mooi aandenken en naslagwerk.

Hopelijk kunnen we jou ook een beetje enthousiast maken door ons geregel en gereis! Dus via deze blog is het mogelijk alles te volgen:)
Je kan een berichtje sturen (met je emailadres) via deze blog of mailen naar Stefanlieve@yahoo.com dan zullen we je regelmatig een update sturen, wanneer we weer een bericht, foto's of video's met je willen delen!

Check hier het filmpje waar we zelf nog een mooie uitleg geven over de reis!!

Stefan & Lieve gaan weer op reis! from Lieve Dijsselbloem on Vimeo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op bovenstaand bericht kan hieronder! Liever persoonlijk contact? Stuur een mailtje naar stefanlieve@yahoo.com