De nieuwste video vind je hier! Het vierde en laatste interview: Joost in Australie !

zondag 27 maart 2011

Laatste blogbericht UIT Australie :(

Morgen vliegen we alweer terug naar Nederland. Jeetje wat is de tijd gevlogen! Vooral deze laatste maand in Sydney is echt niet normaal snel voorbij gegaan. Natuurlijk gaan we weer weg, met het idee teveel dingen niet gedaan te hebben. Dat blijft altijd toch lastig..je wilt zoveel dingen doen...maar stiekem ook vakantie vieren natuurlijk.

Terug in Nederland zal ik nog vertellen wat we in Sydney hebben gedaan, hoe de reis in het algemeen is bevallen en vertellen over de de ups en de downs. Dit alles is teveel om nu de avond voor vertrek even te gaan samenvatten, dus ik bewaar nog wat leuks voor als ik weer in Nederland ben.
Terwijl ik dit schrijf, wordt het derde interview (dus een nieuwe video) in mijn bewerkingsprogramma opgeslagen. Het interview was met Bep en Bep was een echte kletskous, dus het interview is een stukje (!) langer geworden dan de voorgaanden. Maar het verhaal was zeker de moeite waard om te filmen. Hopelijk krijg ik die binnen de komende uren nog online (als het internet hier meewerkt).
Ik heb in totaal 4 interviews kunnen afnemen met mensen in Australie en Nieuw Zeeland. Dus lang niet zoveel mensen als ik had willen interviewen. Misschien nog een idee voor in de toekomst? Net als zoveel andere dingen op onze lijst was het af en toe moeilijk om iets in te kunnen plannen. Juist om ook de spontane toeristische dingen te kunnen doen.

Ik wil in ieder geval iedereen heel erg bedanken voor het volgen van onze blog en het lezen van alle verhalen. Ook de leuke reacties waren erg fijn om te lezen, tijdens de reis:). De blog blijft gewoon bestaan en ik zal (zelfs in Nederland) nog genoeg te schrijven hebben over Australie, Nieuw Zeeland en onze reis. Het zal in opbouw of vormgeving wel veranderen, zodat het meer een website wordt met tips voor andere reizigers. Maar dat zal allemaal de komende maand(en) gebeuren.

Wij drinken nog ons laatste Australische wijntje op en gaan dan slapen. Morgen begint weer de ellende van de lange vlucht naar huis, ik hoop dat de terugweg beter verloopt als de heenreis.... :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op bovenstaand bericht kan hieronder! Liever persoonlijk contact? Stuur een mailtje naar stefanlieve@yahoo.com