De nieuwste video vind je hier! Het vierde en laatste interview: Joost in Australie !

dinsdag 17 mei 2011

Avocado's en mandarijntjes.

Nederland, Nederland...we zijn er weer. Bijna twee maanden zijn we alweer op vertrouwde bodem.
Stefan is weer begonnen met werk, ik ben aan het solliciteren en tegelijkertijd met van alles bezig wat me nog herinnert aan Australie. Filmpjes uitzoeken, omzetten, foto's uitzoeken en mezelf telkens vervloeken dat ik de blog nog moet bijhouden. Die dag is dus vandaag aangebroken.





Ik heb het uiterlijk weer een beetje veranderd, de titel wat aangepast en ook meer de nadruk gelegd op de informatie die deze website mensen kan verschaffen. Reizigers die een reis willen maken naar het mooie Australie en Nieuw Zeeland en graag wat inspiratie op willen doen.
Terugdenken aan alles wat we gedaan hebben wordt nog een hele klus, maar zeker de moeite waard.

Ach laat ik daarbij maar eens een mandarijntje nemen uit onze Hollandse fruitschaal. Een fruitschaal waar overigens ook sinds de terugkomst altijd wat avocado's tussen liggen. Alleen mis ik de Australische avocado's...hier komen ze uit Peru of Spanje...en die smaken dus echt anders als de Australische!

Stay tuned voor meer Australie verhalen, foto's en video's :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op bovenstaand bericht kan hieronder! Liever persoonlijk contact? Stuur een mailtje naar stefanlieve@yahoo.com