De nieuwste video vind je hier! Het vierde en laatste interview: Joost in Australie !

dinsdag 26 oktober 2010

Blogspot en Internet Explorer...en D-reizen

Regelmatig terugkerende bezoekers van onze blog, is het misschien al opgevallen dat het een en ander in vormgeving is veranderd. Vooral omdat ik (Lieve) altijd op zoek ben naar een vormgeving die beter past bij het doel van onze blog en omdat er nieuwe elementen worden toegevoegd. (En ik ben gewoon verslaafd aan het knutselen aan onze site....)
Nieuw is (bovenaan te zien) het filmpje met een korte impressie van ons vorige verblijf in Australie. Niet onze stage periode en dat we woonachtig in Sydney waren, maar vooral het moment dat we eindelijk samen konden gaan reizen door de Outback!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar ik achter kwam tijdens het updaten van onze blog, is dat Blogger (de website waar deze blog onder valt) in sommige gevallen niet goed werkt met de browser Internet Explorer. Erg irritant, want het meerendeel van internetgebruikers wereldwijd gebruikt I.E. als hoofdbrowser..nou ja in ieder geval het grootste gedeelte bezoekers van onze website :). Stefan en ik gebruiken zowel Safari, Firefox, I.E. en Chrome..dus ik kan altijd even switchen naar een andere browser als een website vertekeningen of fouten vertoond. Maar tijdens het plaatsen van een plaatje boven in de header, kwam ik uit op het probleem dat hij maar niet getoond wordt binnen een I.E. browser. Nou ben ik geen programmeur, maar kan wel het een en ander in HTML en kan het gedeeltelijk "lezen", alleen kwam ik er hier echt niet uit!
Dus mocht iemand dit nog lezen, die er wel kaas van heeft gegeten...graag een tip posten voor mij onderaan dit bericht :):) Het gaat om een .gif plaatje (vanwege de vrijstaande afbeelding).

Er zullen dus mensen zijn die dit lezen en NIET het geweldige plaatje bovenaan de site zien (omdat ze Explorer gebruiken), daarom plaats ik hem hier ook:

Let vooral op onze kat, Corky ...

Ons advies is om gebruik te maken van een andere browser, zoals Firefox, zodat onze blog in zijn geheel goed te bekijken is! Mocht je deze nog niet op de pc hebben staan, bovenaan heb ik een link geplaatst waar deze gratis te downloaden en te installeren is.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar er is meer nieuws!

Op onze vorige reis in Australie hebben we onwijs veel foto's gemaakt en een aantal maanden geleden hebben we er een ingestuurd voor een fotowedstrijd van D-reizen.
En jawel, we hebben zowaar de tweede prijs gewonnen! Geen contant geld weliswaar;) Maar wel de zekerheid dat we lange tijd veel plezier kunnen hebben in binnen- en buitenland in samenwerking met D-reizen.
Super blij mee natuurlijk, dat vergroot ons reis en bijna vakantie gevoel enorm!










De winnende foto:









Bedankt D-reizen..D-reizen..D-reizen..D-reizen..
zo, genoeg bedankt ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Reageren op bovenstaand bericht kan hieronder! Liever persoonlijk contact? Stuur een mailtje naar stefanlieve@yahoo.com