De nieuwste video vind je hier! Het vierde en laatste interview: Joost in Australie !

donderdag 28 oktober 2010

Stefan en Lieve in het Engels (en andere talen)

Een blog bijhouden brengt leuke dingen met zich mee, je kan bijvoorbeeld nagaan hoeveel bezoekers je krijgt..en waar deze vandaan komen. Het viel me op, dat er best wat bezoekers in het buitenland gevestigd zijn die onze site bezoeken. Waaronder Australie, Engeland, het Midden Oosten en Azie.

Mensen die gewend te zijn veel op het web te surfen en ook blogs en artikelen wereldwijd volgen, weten dat je teksten/ pagina's gemakkelijk kunt vertalen naar je eigen taal. Je kan er alleen niet van uitgaan dat iedereen dit weet. :)
Dus voor de gebruiksvriendelijkheid en de hoop dat ook internationale lezers terugkeren naar onze blog, heb ik een vertaalfunctie aan de site toegevoegd!
Linksboven is een optie van Google translator te vinden, waar je gemakkelijk de desbetreffende pagina kunt vertalen naar een andere taal. Je kan dus ook onze reis volgen in het Zweeds, of Swahili:) wat u wilt!

Ik moet er tenslotte nog wel bij vermelden, dat de vertaling erg vrij genomen is..en af en toe lachwekkend (als ik de Engelse vertaling als voorbeeld neem). Zo wordt mijn naam in het Engels altijd vertaald als Dear of Lady. Dus eigenlijk is het al de moeite waard dit even uit te proberen, voor de Nederlanders onder ons ;)

(ik moest van mijn naam een plaatje maken, want hij blijft hem maar vertalen als je dit alles in een andere taal zet haha)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren op bovenstaand bericht kan hieronder! Liever persoonlijk contact? Stuur een mailtje naar stefanlieve@yahoo.com